Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Товари, що повертаються, мають бути без слідів носіння, а також мати повну комплектацію (ярлики, бірки, пакування зі штрих-кодом). 2. У разі дотримання умов повернення покупець не несе жодних додаткових витрат, пов'язаних із поверненням, крім транспортних витрат (пересилання товару). 3. У разі, якщо повернення відбувається з вини компанії (брак або помилка під час комплектації замовлення, тобто відправили не той розмір, модель чи колір, що клієнт замовляв) — транспортні витрати оплачує компанія. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Якщо Ви під час відправлення повернення або обміну вкажете "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку. Такі посилки повертаються відправнику. Також, якщо повернення не з нашої вини і Ви вказали, що доставку оплачує одержувач, то вартість доставки буде вирахована з суми до повернення за товар. ! ВАЖЛИВО! Обміну та поверненню, згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. No 172, не підлягають такі товари: -нижня білизна, боді, корсети, купальні костюми, підштаники, термобілизна; -нічні сорочки, піжами та халати; -чулочно-шкарпеткові вироби; -рукавички; -засоби особистого догляду.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.