Поширені питання
Як повернути чи обміняти товар?
Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам, тому якщо після отримання та примірки товару виявиться, що товар Вам не підходить, Ви можете зв'язатися з нашим менеджером за телефоном +380936990226, можна написати в Telegram/Viber за цим номером і ми Вам підкажемо подальші Ваші дії .
Повернення є тільки на взуття та одяг (окрім термобілизни, боді та спідньої білизни).
! Сумки та гаманці - лише обмін на таку саму модель чи іншу. Замовлення на такі вироби відправляємо ТІЛЬКИ післяплатою або безпечною оплатою через сайт, тому у Вас завжди є можливість оглянути і оплатити товар перед отриманням, якщо товар не підходить - відмовитися від нього на пошті.
1. Товари, що повертаються, протягом 14 днів після отримання товару на пошті, повинні бути без слідів носіння та прання, а також мати повну комплектацію (ярлики, бірки, упаковка зі штрих-кодом).
2. За дотримання умов повернення покупець не несе жодних додаткових витрат, пов'язаних із поверненням, окрім транспортних витрат (пересилання товару).
! Якщо Ви при відправленні повернення або обміну вкажете "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку.
Такі посилки повертаються відправнику.Скільки чекати замовлення?
Доставка Новою поштою протягом 1-2 днів.
Доставка Укрпоштою протягом 2-5 днів.Способи доставки по Україні
Зазвичай замовлення надсилаємо двома транспортними компаніями: "Нова пошта" та "Укрпошта".
Також, на деякі товари є самовивіз, доставка Meest і доставка в точку видачі Rozetka.При замовленні на сайті за допомогою кнопки "купити" у Вас буде список з транспортних компаній, якими можна замовити товар.
Як можна сплатити замовлення?
Сплатити замовлення можна онлайн безпечною ПромОплатою на нашому сайті або післяплатою (оплата при отриманні на пошті).
Яка вартість доставки?
Вартість доставки буде розрахована за тарифами перевізника при відправленні товару.
Орієнтовна вартість доставки:
- Нова Пошта: 80-90 грн
- Укрпошта: 45-70 грнЯк зв'язатися з нами?
- За телефоном +380936990226 або через месенджер Telegram/Viber за цим же номером;
- Пошта: azeria.ua@gmail.comЯк оформити замовлення?
Оформити замовлення на нашому сайті можна:
- через кнопку "купити";
- за телефоном +380936990226 або через месенджер Telegram/Viber за цим же номером;
Як працює безпечна ПромОплата через сайт?
1. Після вибору товару покупець натискає «Купити з Prom» та вказує контактні дані для відправки.
2. Вартість товару резервується на карті покупця під час оформлення замовлення через Prom. Але магазин не отримує гроші відразу, а лише після того, як клієнт огляне покупку у поштовому відділенні та забере її.
3. Покупець перевіряє товар у відділенні. Якщо все підходить – забирає посилку. І тоді вже магазин отримує гроші за товар.Міжнародна доставка
Міжнародна доставка (крім рф та рб) у нас є Укрпоштою, але не на всі товари.
З приводу міжнародної доставки на конкретний товар – можете уточнювати у нашого менеджера за телефоном +380936990226 (є Телеграм і Вайбер).Як обрати розмір?
Щоб правильно підібрати розмір Ви можете зв'язатися з нашим менеджером за телефоном +380936990226, можна написати в Telegram/Viber за цим же номером і ми допоможемо Вам у виборі розміру, який ідеально на Вас сяде за Вашими параметрами і з урахуванням Ваших побажань.Терміни збору та відправки замовлень
Терміни збору та відправки замовлень 1-2 робочих днів.
У період сильної завантаженості складу – до 4 днів.Де знайти розмірну сітку?
Розмірна сітка є в описі до кожного товару.